LIPOLASER

LipoLaser on kivuton ja veitsetön tapa kiinteytyä ja pienentyä jopa 1-2 kokoa. Toimenpide ei vaadi toipumisaikaa, koska hoito toteutetaan pinnallisesti ilman veistä tai neuloja.

Varaa aika!

LipoLaser -rasvanpoistohoito | Clinic Mairi - HelsinkiMiten LipoLaser toimii?

LipoLaser säteilee matalataajuista laserenergiaa, joka saa aikaan kemiallisen reaktion rasvasolussa. Tämä rikkoo solua mm. vapaiksi rasvahapoiksi jonka jälkeen ne poistuvat aineenvaihduntaan ja sen kautta pois kehosta. Tämä toimenpide takaa nopeat ja näkyvät tulokset ilman kipua ja riskejä.

Rasvahappojen vapautuminen on samanlaista kuin silloin kun keho itse vapauttaa energiavarastojaan esim. liikunnan muodossa. LipoLaser ei siis aiheuta mitään epäluonnollista reaktiota eikä se myöskään vahingoita rasvasolun ympärillä olevia rakenteita, kuten ihoa, verisuonia tai ääreishermoja.

Kliinisesti todistetut tutkimustulokset

Riippumattomat kliiniset tutkimukset ovat osoittaneet, että LipoLaserin tulokset ovat vertailtavissa rasvaimun tuloksiin. Ultraäänikuvista voidaan todeta jopa 30% vähennyksen rasvasolujen syvyydessä vain yhden hoidon jälkeen. Lisähoidot luonnollisesti parantavat tulosta. Tulokset näkyvät heti hoidon jälkeen, koska rasvasolut tyhjenevät välittömästi. Kevyt liikunta heti hoidon jälkeen voi vielä kiihdyttää vapautetun rasvan palamista energiana. Tyypillinen hoitotulos on 2-4cm ympärysmitan väheneminen vatsan alueella. Sarjahoidoilla saadaan mittavampia tuloksia.

Edullinen ja kivuton

Kirurgiseen rasvaimuun tai muihin lasertekniikoihin verrattuna hoito on edullista, mutta tulokset ovat samantapaisia.

LipoLaser käyttää matalatehoista laservaloa, joka saa aikaan turvallisen ja kivuttoman biostimulaatiovaikutuksen rasvakudoksessa. Hoidon voi tehdä minkälaiselle iholle tahansa tai mihin kehon alueille tahansa, missä on ei-toivottua rasvaa. Hoidon jälkeen voi myös välittömästi palata normaaliin päivärytmiin.

Kysy rohkeasti lisätietoja ja apua ajanvaraukseen – räätälöimme juuri sinun ihosi voinnin ja toiveittesi mukaiset hoidot!

Clinic Mairi Helsinki: Runeberginkatu 60 B, 2. krs, 00260 Helsinki | Puh. 050 311 2278 | » Nettiajanvaraus

Varaa aika!